Co děláte pro to, aby byla má data skutečně v soukromí?

Poslední aktualizace: 5/29/19
Zavázali jsme se zajistit bezpečí a soukromí údajů našich zákazníků.
Naším cílem je, aby zákazníci měli dokonalý přehled o svých údajích. Přeješ si:
  • Prohlédnout/stáhnout osobní údaje?
  • Změnit/upravit tvé osobní údaje?
  • Změnit tvé preference o emailové komunikaci?
  • Vymazat tvůj profil?
Všechny tyto úkony lze udělat po přihlášení na našich stránkách v rámci stránky „Můj účet“. Navíc můžeš všechny tyto úkony provádět bez naší asistence a bez složitého volání do Centra péče o zákazníky.
Zároveň tě chceme ujistit, že tvé údaje používáme jen k tomu, abychom ti byli schopni nabídnout lepší produkty a služby. Tvé údaje využíváme v rámci:
  • Zpracování tvých objednávek, zobrazení historie nákupů a pro lepší správu tvého účtu adidas;
  • Zasílání informací o nejnovějších produktech, novinkách a speciálních nabídkách;
  • Zvyšování tvé spokojenosti s nákupem díky úpravě obsahu a komunikace tak, aby pro tebe byly relevantní;
  • Stálého zlepšování našich produktů, služeb a stránek na základě uživatelského hodnocení;
  • Zákaznické péče;
O našem přístupu k osobním údajům se více dozvíš v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
Případné další dotazy či pochybnosti rádi objasní náš tým pro ochranu osobních údajů, který můžeš kontaktovat na DataProtection@adidas-Group.com.
 

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00