Co mám dělat, když nejde uplatnit můj kód kupónu?

Poslední aktualizace: 5/29/19
Když se pokusíte použít kód kupónu, může se někdy zobrazit zpráva, že kupón nebyl rozpoznán nebo skončila jeho platnost. Kupón, jehož platnost skončila, již nelze více použít. Pokud kupón nebyl rozpoznán, postupujte podle následujících pokynů a odhalte příčinu problému.

Nejprve se přesvědčte, že kupón používáte správným způsobem. Přečtěte si podmínky pro použití, které naleznete v dolní části e-mailu. Také se přesvědč, zda lze kupón použít pro alespoň jednu položku v košíku. Na některé položky se slevový kód nemusí vztahovat.  Některé kupóny lze uplatnit pouze v prodejnách a není možné je použít při nákupu v online obchodech.
 
Pokud se nejedná o žádný z výše uvedených případů, přesvědčte se, zda jste kód kupónu zadali správně. Při ručním zadávání se lze snadno přepsat. Mezi časté chyby patří:
  • Chybně zadané mezery, číslice nebo písmena. 
  • Pole pro zadání kódu kupónu rozlišuje velká a malá písmena. Ověřte, zda není zapnuta klávesa Caps Lock, případně zadejte velká písmena, pokud jsou součástí kódu.
  • Zkontrolujte, zda omylem nezaměňujete číslice 0/1 a písmena O/I.
Pokud jste přesvědčeni, že váš kupón je pro vaši objednávku platný, ale přesto jej nelze použít, kontaktujte nás.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00