Co mám dělat, pokud dostanu nesprávný produkt?

Poslední aktualizace: 12/11/20
Zadal/a jsi objednávku v našem online obchodě, ale byl ti doručen nesprávný produkt. To je velice nepříjemné a my se za to omlouváme! Poprosíme tě, abys zadal/a online požadavek na vrácení zboží a peněz a také novou objednávku na daný produkt. Je nám líto, ale prostá výměna zboží v tomto případě není možná.

Pokud ti přišel správný produkt, ale nesedí ti velikost, můžeš zadat online požadavek na výměnu velikosti daného produktu. Pokud ti přišla nesprávná velikost, ale v objednávce byla správná velikost, obrať se na nás a my ti pomůžeme s výměnou za objednanou velikost.

Pokud byl produkt zakoupen v prodejně adidas, ale není to úplně ono, můžeš ho během stanovené lhůty v prodejně vrátit a dostat zpátky peníze nebo ho můžeš vyměnit. Platí pravidla a omezení vrácení zboží pro prodejny.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ

ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00