Co mám dělat, pokud dostanu nesprávný produkt?

Poslední aktualizace: 5/29/19
Pokud jste objednávku zadali v online obchodě a dostali jste nesprávný produkt, kontaktujte nás a my vám pomůžeme s vrácením zboží a peněz. Pokud jste dostali produkt v nesprávné velikosti, můžete nám ho vrátit a zadat v online obchodě novou objednávku.
 
Pokud jste produkt zakoupili v některé z našich oficiálních prodejen a ukázalo se, že není přesně podle vašich představ, můžete ho ve stanovené lhůtě pro vrácení zboží vrátit do prodejny. Produkt si pak budete moci vyměnit nebo vám vrátíme peníze. Platí pravidla a omezení vrácení zboží pro prodejny.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00