Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?

Poslední aktualizace: 12/22/20

Konkrétní postup v případě zrušení nebo vrácení objednávky zadané online se odvíjí od typu použitého kupónu.

Nemusíš nás kontaktovat:
- Pokud objednávku úplně zrušíme nebo ji celou zrušíš ty. Slevový kód bude po automaticky 24 hodinách znovu aktivován. 
- Pokud použiješ kupón s konkrétní slevou (například 300 Kč). Ten ti vyměníme po vrácení celé objednávky. 
- Když vrátíš nebo zrušíš objednávku (nebo její část) zaplacenou dárkovou kartou (nebo poukazem na další nákup po vrácení zboží). V takovém případě ti částku uplatněnou na danou část objednávky vrátíme e-mailem. Jestliže k platbě použiješ i jinou platební metodu, dostane při vracení peněz přednost.

S výměnou kupónu ti pomůžeme:
- Pokud použiješ kupón s procentuální slevou (například 10 %). Ten vyměníme po vrácení celé objednávky nebo její části. Obrať se na nás. 

Na faktuře najdeš podrobný rozpis slev na jednotlivé produkty. Posíláme ji společně s e-mailovým potvrzením o doručení, ale najdeš ji i v účtu.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ

ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00