Co se změní, když budu mít jediný účet adidas?
Poslední aktualizace: 10/16/19
adidas a Runtastic navazují užší spolupráci. Ke všem platformám adidas se bude možné přihlásit jedním účtem. Systém nasadíme 23. října 2019. Z bezpečnostních důvodů ti můžeme zaslat e-mail s požadavkem na ověření e-mailové adresy.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |