Jak můžu vrátit objednávku z kamenné prodejny adidas?

Poslední aktualizace: 5/29/19

Před vysvětlením procesu vrácení zboží koupeného v prodejně bychom tě chtěli poprosit, aby sis ověřil/a, zda jde přímo o oficiální prodejnu adidas, nebo zda jde o prodejnu z franšízy adidas. To je důležité, protože franšízové prodejny sice mají naše logo adidas, ale mají jiná pravidla vrácení zboží. O jakou prodejnu jde snadno zjistíš na účtence od tvého zboží. Jestliže tuto informaci na účtence nenajdeš, obrať se prosím na náš zákaznický servis a my ti rádi pomůžeme.

Jak se vrací zboží zakoupené v prodejně společnosti adidas?

  1. Zboží, které si přeješ vrátit, přines do 30 dní (nebo 14 dní pro produkty z propagačních akcí, např. YEEZY) od zakoupení do prodejny adidas. Ochotně akceptujeme vrácení jakéhokoliv zboží zakoupeného v naší prodejně, s výjimkou plavek, spodního prádla, hygienických potřeb, kosmetiky, produktů pro péči o obuv a přizpůsobených produktů.

  2. Nezapomeň přinést všechny součásti původního obalu a další doplňky. Zboží prosím vracej v původním balení, tedy včetně všech visaček a součástí původního obalu.

  3. Vezmi s sebou originál účtenky. Pokud jsi ztratil/a účtenku, můžeš nám přinést výpis z platební karty či z účtu a my se pokusíme platbu zpětně dohledat. 

Jak se vrací zboží zakoupené ve franšízové prodejně adidas?
Franšízové prodejny mají vlastní podmínky pro vracení zboží. Musíme tě tedy požádat o to, aby ses spojil/a přímo s prodejnou, kde jsi zboží koupil/a. Prodejna ti následně sdělí svá pravidla vrácení zboží.

J
e zboží z internetového obchodu možné vrátit v prodejně adidas?
Momentálně nenabízíme tuto možnost vrácení zboží zakoupeného v našem online obchodu

Je možné objednávku z kamenné prodejny vrátit do online obchodu?
Zboží z kamenných prodejen nelze vrátit online.

Je zboží z prodejny možné vrátit v jiné prodejně adidas?
Pokud jsi produkt zakoupil/a v některé z prodejen adidas, stačí navštívit kteroukoliv z oficiálních prodejen adidas v dané zemi a zboží tam vrátit. Toto pravidlo se nevztahuje na franšízové prodejny.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00