Jak můžu vrátit objednávku z kamenné prodejny adidas?
Před vysvětlením procesu vrácení zboží koupeného v prodejně bychom tě chtěli poprosit, aby sis ověřil/a, zda jde přímo o oficiální prodejnu adidas, nebo zda jde o prodejnu z franšízy adidas. To je důležité, protože franšízové prodejny sice mají naše logo adidas, ale mají jiná pravidla vrácení zboží. O jakou prodejnu jde snadno zjistíš na účtence od tvého zboží. Jestliže tuto informaci na účtence nenajdeš, obrať se prosím na náš zákaznický servis a my ti rádi pomůžeme.
Jak se vrací zboží zakoupené v prodejně společnosti adidas?
-
Zboží, které si přeješ vrátit, přines do 100 dní (nebo 30 dní pro produkty z propagačních akcí, např. YEEZY) od zakoupení do prodejny adidas. Ochotně akceptujeme vrácení jakéhokoliv zboží zakoupeného v naší prodejně, s výjimkou plavek, spodního prádla, hygienických potřeb, kosmetiky, produktů pro péči o obuv a přizpůsobených produktů.
-
Nezapomeň přinést všechny součásti původního obalu a další doplňky. Zboží prosím vracej v původním balení, tedy včetně všech visaček a součástí původního obalu.
-
Vezmi s sebou originál účtenky. Pokud jsi ztratil/a účtenku, můžeš nám přinést výpis z platební karty či z účtu a my se pokusíme platbu zpětně dohledat.
Jak se vrací zboží zakoupené ve franšízové prodejně adidas?
Franšízové prodejny mají vlastní podmínky pro vracení zboží. Musíme tě tedy požádat o to, aby ses spojil/a přímo s prodejnou, kde jsi zboží koupil/a. Prodejna ti následně sdělí svá pravidla vrácení zboží.
Je zboží z internetového obchodu možné vrátit v prodejně adidas?
Momentálně nenabízíme tuto možnost vrácení zboží zakoupeného v našem online obchodu
Je možné objednávku z kamenné prodejny vrátit do online obchodu?
Zboží z kamenných prodejen nelze vrátit online.
Je zboží z prodejny možné vrátit v jiné prodejně adidas?
Pokud jsi produkt zakoupil/a v některé z prodejen adidas, stačí navštívit kteroukoliv z oficiálních prodejen adidas v dané zemi a zboží tam vrátit. Toto pravidlo se nevztahuje na franšízové prodejny.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |