Jak mohu zadat rezervaci s osobním odběrem?

Poslední aktualizace: 5/29/19
  1. Vyhledej produkty, které chceš objednat, a zvol tlačítko „Pokračovat v platbě“.
  2. Jako způsob doručení zvol možnost „Vyzvednout v prodejně“.
  3. Zadej svou polohu a pomocí tlačítka „Vyhledat“ najdi nejbližší prodejnu pro osobní odběr.
  4. Vyber si prodejnu, která ti vyhovuje, a klikni na tlačítko „Vyzvednout zde“. Produkty mohou mít následující stupně dostupnosti:
  • dostupné (v prodejně)
  • zboží lze doručit do prodejny
  • nedostupné (lze doručit pouze domů)
  1. Zadej jméno a e-mailovou adresu.
  2. Vyber si, jestli chceš dostávat SMS zprávy o stavu objednávky. Pokud ano, zadej číslo mobilního telefonu a zaškrtni políčko pro zasílání informací formou SMS zpráv.
  3. Před odesláním objednávky si prosím ověř, že je zadaná správná dodací adresa, nebo že je zvolená správná prodejna.
  4. Pro dokončení rezervace klikni na tlačítko „Potvrdit a vyzvednout“. Poté dostaneš e-mail s potvrzením přijetí objednávky. Až bude objednávka připravená k vyzvednutí ve zvolené prodejně, pošleme ti také ještě e-mail a SMS (pokud byla tato možnost zvolena). Nezapomeň, že zboží ti ve vybrané prodejně podržíme po dobu 5 dnů a v této prodejně ho můžeš také zaplatit.
Podmínky rezervace Click & Collect

Upozorňujeme, že rezervaci „Click & Collect“ lze přijmout pouze v případě, že:
  • Je rezervace „Click & Collect“ dostupná. Při některých slevách a dalších akcích bývá rezervace „Click & Collect“ nedostupná.
  • Tvoje rezervace neobsahuje přizpůsobené nebo upravené produkty.
  • Tvoje rezervace neobsahuje více než 6 produktů.
  • Hodnota rezervace v přepočtu nepřesahuje 1000 €.
  • Tvoje rezervace neobsahuje žádné extrémně poptávané produkty. 
Pokud není možnost „Click & Collect“ dostupná, můžeš si zboží objednat i domů.
 

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00