Jak mohu zadat rezervaci s osobním odběrem?
Poslední aktualizace: 5/29/19
- Vyhledej produkty, které chceš objednat, a zvol tlačítko „Pokračovat v platbě“.
- Jako způsob doručení zvol možnost „Vyzvednout v prodejně“.
- Zadej svou polohu a pomocí tlačítka „Vyhledat“ najdi nejbližší prodejnu pro osobní odběr.
- Vyber si prodejnu, která ti vyhovuje, a klikni na tlačítko „Vyzvednout zde“. Produkty mohou mít následující stupně dostupnosti:
- dostupné (v prodejně)
- zboží lze doručit do prodejny
- nedostupné (lze doručit pouze domů)
- Zadej jméno a e-mailovou adresu.
- Vyber si, jestli chceš dostávat SMS zprávy o stavu objednávky. Pokud ano, zadej číslo mobilního telefonu a zaškrtni políčko pro zasílání informací formou SMS zpráv.
- Před odesláním objednávky si prosím ověř, že je zadaná správná dodací adresa, nebo že je zvolená správná prodejna.
- Pro dokončení rezervace klikni na tlačítko „Potvrdit a vyzvednout“. Poté dostaneš e-mail s potvrzením přijetí objednávky. Až bude objednávka připravená k vyzvednutí ve zvolené prodejně, pošleme ti také ještě e-mail a SMS (pokud byla tato možnost zvolena). Nezapomeň, že zboží ti ve vybrané prodejně podržíme po dobu 5 dnů a v této prodejně ho můžeš také zaplatit.
Upozorňujeme, že rezervaci „Click & Collect“ lze přijmout pouze v případě, že:
- Je rezervace „Click & Collect“ dostupná. Při některých slevách a dalších akcích bývá rezervace „Click & Collect“ nedostupná.
- Tvoje rezervace neobsahuje přizpůsobené nebo upravené produkty.
- Tvoje rezervace neobsahuje více než 6 produktů.
- Hodnota rezervace v přepočtu nepřesahuje 1000 €.
- Tvoje rezervace neobsahuje žádné extrémně poptávané produkty.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |