Jak mohu změnit nastavení svého účtu?
Poslední aktualizace: 5/29/19
Chcete-li změnit nastavení svého účtu, přihlaste se do něj.
Heslo a e-mailovou adresu si můžete změnit v části ‘Osobní údaje’.
Svou adresu a telefonní číslo můžete změnit v části ‘Adresář’.
Po změnění hesla dostanete e-mail s potvrzením, že jste pro svůj účet vytvořili nové heslo.
Aplikace adidas
Díky navigačnímu panelu ve spodní části si můžeš změnit osobní údaje v účtu (například adresu a další kontakty). Stačí v nabídce pod tvým jménem zvolit volbu „Účet“ a najít odkaz pro změnu osobních údajů.
Heslo a e-mailovou adresu si můžete změnit v části ‘Osobní údaje’.
Svou adresu a telefonní číslo můžete změnit v části ‘Adresář’.
Po změnění hesla dostanete e-mail s potvrzením, že jste pro svůj účet vytvořili nové heslo.
Aplikace adidas
Díky navigačnímu panelu ve spodní části si můžeš změnit osobní údaje v účtu (například adresu a další kontakty). Stačí v nabídce pod tvým jménem zvolit volbu „Účet“ a najít odkaz pro změnu osobních údajů.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |