Jak poznám, jestli byla moje objednávka zpracována?

Poslední aktualizace: 5/29/19
Jakmile bude tvoje objednávka zpracovaná, dostaneš od nás e-mail s potvrzením. Jakmile obdržíš e-mail s potvrzením o odeslání zboží, můžeš svou objednávku považovat za úspěšně vyřízenou.

Stav své objednávky stále můžete sledovat pomocí nástroje pro sledování objednávek. V něm se dozvíte, v jaké fázi doručení se vaše objednávka nachází.

Nedostal/a jsi e-mail s potvrzením? V tom případě můžeš zde zkontrolovat stav své objednávky.
 

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00