Jak si vyžádat náhradní slevový kupon?

Poslední aktualizace: 5/29/19

Náhradní slevový kupon si můžete vyžádat v následujících situacích:

  • Vrátili jste objednávku (nebo její část), v níž jste použili slevový kupon. V tomto případě se před odesláním žádosti o náhradní slevový kupon ujistěte, že objednané zboží bylo skutečně vráceno.
  • Váš slevový kupon nefunguje. V tomto případě před odesláním žádosti o náhradní slevový kupon nezapomeňte vyzkoušet pokyny k použití slevového kuponu a pokyny pro případ, že váš slevový kupon nefunguje.
  • Slevovým kuponem se na objednávku neuplatní správná sleva.
  • Objednávka (nebo její část), u které jste slevový kupon použili, byla stornována nebo jste objednávku stornovali sami.

Pokud bude tvoje objednávka zcela zrušena nebo celou objednávku zrušíš ty, platnost slevového kódu se po 24 hodinách obnoví.

Pokud se jedná o jednu z výše uvedených situací, obraťte se na nás a my vám poskytneme náhradní slevový kupon.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00