Jak si vyžádat náhradní slevový kupon?

Poslední aktualizace: 12/21/20

Kdy lze získat náhradní slevový kód? 
Upozornění: Pokud ti objednávku úplně zrušíme nebo ji celou zrušíš ty, platnost kódu se automaticky obnoví po 24 hodinách. Nemusíš nás kvůli tomu kontaktovat. Vyzkoušej, že to funguje.
 
O náhradní slevový kupón můžeš požádat:
- Když vrátíš objednávku (nebo její část), u které byl kód uplatněn. Před odesláním žádosti musí být objednané zboží vráceno.
- Pokud slevový kód nefunguje, ani když zkontroluješ: 
         1. Jestli neuplatňuješ kupón na položku, na kterou se slevová akce nevztahuje. 
          2. Zda kupónu nevypršela platnost.  
          3. Jestli nebyly chybně zadány mezery, číslice nebo písmena. 
-  Když po uplatnění kupónu nedostaneš správnou slevu.

Pokud se jedná o jednu z výše uvedených situací, obrať se na nás a my ti náhradní kupón pošleme.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ

ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00