Jakou záruku poskytujete na mé produkty?
Jakýkoliv produkt adidas zakoupený nebo vyrobený za poslední dva roky se může stát předmětem procesu schvalování vrácení. K tomu bude potřeba originál účtenky nebo doklad o zaplacení s rozpisem položek.
Pokud chceš produkt reklamovat, kontaktuj nás a poskytni nám fotografie, na kterých je vada jasně vidět, společně s číslem produktu (numerický nebo alfanumerický kód s šesti znaky na štítku) a samotný produkt.
Chceš-li z důvodu závady vrátit produkt zakoupený v některé z našich prodejen, musíš ho vrátit do některé z našich prodejen v dané zemi. Zaměstnanci poškození prověří.
Nemůžeme nabídnout kompenzaci za produkty poškozené jiným způsobem, například v důsledku nedbalosti, nesprávného použití nebo opotřebení. Nemůžeme nabídnout kompenzaci, pokud jsi produkt zakoupil/a jinde než v našem online obchodě nebo v některé z našich oficiálních prodejen.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |