Jakou záruku poskytujete na mé produkty?

Poslední aktualizace: 5/29/19

Jakýkoliv produkt adidas zakoupený nebo vyrobený za poslední dva roky se může stát předmětem procesu schvalování vrácení. K tomu bude potřeba originál účtenky nebo doklad o zaplacení s rozpisem položek.

Pokud chceš produkt reklamovat, kontaktuj nás a poskytni nám fotografie, na kterých je vada jasně vidět, společně s číslem produktu (numerický nebo alfanumerický kód s šesti znaky na štítku) a samotný produkt. V případě, že je produkt potřeba fyzicky prohlédnout, společnost adidas poskytne štítek pro bezplatné vrácení zboží

Chceš-li z důvodu závady vrátit produkt zakoupený v některé z našich prodejen, musíš ho vrátit do některé z našich prodejen v dané zemi. Zaměstnanci poškození prověří.

Nemůžeme nabídnout kompenzaci za produkty poškozené jiným způsobem, například v důsledku nedbalosti, nesprávného použití nebo opotřebení. Nemůžeme nabídnout kompenzaci, pokud jsi produkt zakoupil/a jinde než v našem online obchodě nebo v některé z našich oficiálních prodejen.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00