Jsou všechny produkty z vašeho online obchodu k dispozici také ve vašich prodejnách?

Poslední aktualizace: 5/29/19
Naše prodejny vedou nejširší možný sortiment, ale jejich prostory jsou omezené. Z tohoto důvodu nemůžou mít na skladě všechny produkty, které jsou dostupné v online obchodě.

Pokud je produkt, který si chcete objednat, dostupný v online obchodě, můžete si ho zde zarezervovat a vyzvednout v prodejně, pokud při platbě vyberete možnost „Vyzvednout v prodejně“.
 

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00