Mohu moje produkty vyměnit?

Poslední aktualizace: 3/3/21
Koupil/a sis něco na adidas.cz, ale potřebuješ jinou velikost? Podle níže uvedených pokynů můžeš zboží snadno a rychle vyměnit. Upozorňujeme, že nelze vracet zboží zakoupené na jiných webových stránkách s produkty adidas.   

V případě zboží zakoupeného v kamenné prodejně adidas navštiv danou prodejnu osobně a požádej o výměnu zboží.

Pokud chceš vyměnit zboží zakoupené na adidas.cz, postupuj následovně: 
1.    Přihlas se ke svému účtu nebo si na stránce pro sledování objednávky otevři podrobnosti své objednávky.
2.    Klikni na tlačítko „Bezplatná výměna velikosti“ a vyber položku, kterou chceš vyměnit. 
3.    Vyber důvod výměny zboží a zvol požadovanou velikost.
4.    Potvrď objednávku výměny zboží.
5.    Vytiskni štítek pro vrácení zboží, zboží zabal a balíček předej dopravci. Balíček předej dopravci do 7 dní, jinak bude výměna velikosti zrušena.
6.     Jakmile dopravce naskenuje štítek z tvého balíčku, zašleme ti zboží správné velikosti. Až nové zboží opustí náš sklad, dostaneš e-mailem potvrzení o jeho odeslání s kódem pro sledování zásilky. Pro objednávky výměny zboží platí standardní dodací lhůta.

Vracíš zároveň zboží? 
Můžeš vše zabalit do jedné krabice, ale použij prosím štítek pro výměnu zboží místo štítku pro vrácení zboží. Vše pak bude probíhat rychleji. Až balík obdržíme, vrátíme ti peníze dle způsobu platby, kterým jsi zaplatil/a původní objednávku. Může to trvat až 14 dnů.
  • Zboží výměnou zašleme na původní doručovací adresu prostřednictvím našeho standardního doručení.
  • Produkt lze vyměnit pouze za jinou velikost. Pokud chceš jinou barvu nebo produkt, musíš produkt vrátit a zadat novou objednávku. Pokud požadovaná velikost není během procesu výměny k dispozici, znamená to, že je produkt (dočasně) vyprodaný.
  • Výměna není možná, pokud jsi zakoupil/a produkt na jiném webu.
  • Přizpůsobené produkty jsou vyrobeny speciálně pro tebe. Ty nelze vyměnit. V případě výrobní vady kontaktuj náš zákaznický servis.
  • Pokud jsi produkt koupil/a v prodejně adidas, budeš muset navštívit prodejnu osobně.
  • Exkluzivní produkty jako jsou Yeezy a Ivy Park nelze vyměnit.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ

ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00