Mohu svou online objednávku stornovat?

Poslední aktualizace: 5/29/19

Online objednávku můžeš kompletně nebo zčásti stornovat do 15 minut od jejího odeslání. Tlačítko pro stornování objednávky se zobrazuje pouze po dobu 15 minut po odeslání objednávky. Jestliže se tlačítko již nezobrazuje, nelze objednávku stornovat. V takovém případě nám objednávku můžeš vrátit, až ji obdržíš, a my ti vrátíme peníze.

Jak stornovat objednávku

  1. Otevřete e-mail, kterým jsme vám objednávku potvrdili, a vyhledejte v něm číslo objednávky.
  2. Přejděte na nástroj pro sledování objednávek.
  3. Zkopírujte číslo objednávky, vložte ho do pole ‘Číslo objednávky’, zadejte svou e-mailovou adresu a klikněte na možnost ‘Sledovat objednávku’.
  4. Klikni na „Stornovat zboží“. Tlačítko se zobrazuje pouze po dobu 15 minut po odeslání objednávky.
  5. Nyní vyber zboží, které si přeješ stornovat, vyber důvod storna a potvrď storno.

Jakmile bude zrušení objednávky zpracováno (do 2 - 4 hodin), pošleme vám e-mail s potvrzením na adresu, kterou jste zadali při tvorbě objednávky. Za stornované zboží vám vrátíme peníze.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00