Proč byla moje online objednávka zrušena?
Poslední aktualizace: 5/29/19
Mrzí nás, že tvá objednávka byla zrušena. Určit důvody, proč došlo ke zrušení dané objednávky, bývá velmi obtížné. Více informací o stavu vrácení objednávky zjistíš v přehledu sledování objednávky. Doporučujeme zboží objednat znovu.
Pokud je objednávka nebo její část zrušena, za stornované produkty ti vrátíme peníze.
Pokud je objednávka nebo její část zrušena, za stornované produkty ti vrátíme peníze.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |