Proč mi nemůžete poslat mou objednávku?

Poslední aktualizace: 5/29/19

Existuje několik důvodů, které nám mohou bránit v odeslání vaší objednávky.

Zde uvádíme některé možné příčiny:

  • Objednané zboží je vyprodáno.
  • Bydlíte ve vzdálené a špatně přístupné oblasti, kam neumíme zboží doručit.
  • Jako doručovací adresu jste uvedli poštovní schránku. Do poštovních schránek objednávky nedoručujeme, protože potřebujeme převzetí zásilky podepsat.
  • U zadané objednávky mohlo dojít k problémům s platbou.

Pokud chceš zboží doručit do jiné země, použij pro svou objednávku místní webové stránky (např. pokud chceš zboží doručit do Francie, musíš ho objednat na webu adidas.fr).

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00