Za jakých podmínek je možné vrátit objednané produkty?

Poslední aktualizace: 5/29/19

To záleží na tom, kde jsi zboží zakoupil/a a o jaký typ produktů se jedná.

Vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy produktů zakoupených v online obchodě adidas

Vrácení produktů zdarma dle instrukcí na stránce „Jak mohu produkty vrátit?“ je nejjednodušší a námi preferovaná metoda odstoupení od kupní smlouvy. Samozřejmě, dle zákona máš právo odstoupit od kupní smlouvy tak, že jasně vyjádříš rozhodnutí od kupní smlouvy odstoupit. Více informací najdeš našich Smluvních podmínkách.

Zakoupené standardní produkty můžeš bezplatně vrátit do 30 dnů (nebo do 14 dnů* v případě speciálních produktů jako YEEZY), a to bez udání důvodu. Jestliže jsi produkty z jedné objednávky dostal/a v několika zásilkách, začíná 30denní lhůta běžet od data doručení posledního balíčku. Aby byla refundace schválená v plné výšce, musí být zboží vrácené ve vhodném balení. Pokud nebylo zboží nošeno nebo používáno, nesmí je přeprava poškodit a ovlivnit jeho stav, charakteristiku a funkčnost. Produkty zakoupené v online obchodu nelze vrátit nebo vyměnit v kamenné prodejně.

*Upozorňujeme, že produkty z propagačních akcí, například YEEZY, je třeba vrátit do 14 dní od data jejich doručení. Při objednávání těchto produktů z propagačních akcí tě upozorníme, že se na ně vztahuje 14denní lhůta pro vrácení zboží.
 

Žiadame ťa o dodržanie nasledujúcich podmienok:

  • Produkt musí byť vo svojom pôvodnom stave a balení.
  • Oblečenie musí mať pripevnené všetky pôvodné visačky či štítky.
  • Doplnky musia mať všetky časti z pôvodného balenia.
  • Obuv musí byť vo svojej pôvodnej škatuli.


Upozorňujeme, že odstúpenie od kúpy nie je možné v prípade prispôsobených a personalizovaných produktov, pretože tie sú vyrobené špeciálne pre teba. Tieto produkty nie je možné vrátiť, pokiaľ sa nejedná o výrobnú chybu.

Produkty zakoupené v prodejně adidas
Ochotně akceptujeme vrácení jakéhokoliv zboží zakoupeného v naší prodejně, s výjimkou plavek, spodního prádla, hygienických potřeb, kosmetiky, produktů pro péči o obuv a přizpůsobených produktů (přizpůsobené produkty jsou vyrobeny speciálně pro tebe, proto jejich vrácení akceptujeme pouze v případě výrobní vady).

Možnost vrácení peněz nabízíme pouze tehdy, pokud je zboží vráceno v původní, nenošené podobě: oblečení musí mít původní visačky, doplňky musí obsahovat všechny součásti původního balení a obuv musí být v původní krabici. Vrácení zboží akceptujeme do 30 dnů (nebo 14 dní pro produkty z propagačních akcí, např. YEEZY) od nákupu. Momentálně nenabízíme možnost vrácení zboží zakoupeného v našem online obchodu.

Produkty zakoupené u autorizovaného prodejce
Požadavky na refundaci produktů zakoupených u našich velkoobchodních partnerů nebo u jiných autorizovaných prodejců adidas nelze alceptovat. Pokud jsi produkty zakoupil/a u některého z našich autorizovaných prodejců, kontaktuj jej. Prodejci při výměně postupují podle vlastních pravidel pro vrácení zboží.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

Po–Pá: 08:00 až 18:00